Banca Transilvania este paralizată, de câteva ore, iar clienții au sunt puși în niște situații scandaloase: nu pot efectua plăți la magazine, nu pot efectua transferuri și nu își pot retrage banii, de la ATM-uri.

Clienții Băncii Transilvania trec prin momente incredibile, după ce sistemul informatic al unității bancare s-a prăbușit. Clienții aflați la cumpărături au fost nevoiți să pună înapoi, pe rafturi, produsele, iar cei care au încercat să retragă bani au sunat, disperați, la Call Center, crezând că sunt victimele hackerilor.

Motivul: sistemul informatic al Băncii Transilvania este paralizat, din motive tehnice, așa că toți clienții au fost puși în situații delicate, fiindcă, la casele de marcat ale magazinelor au primit un mesaj sec: „Tranzacția nu poate fi efectuată!”, deși în conturi existau bani.

Reprezentanții Băncii Transilvania susțin că situația va fi remediată „în cel mai scurt timp”.

În mod bizar, instituția bancară „a mers pe burtă” și nu i-a informat pe clienți cu privire la problemele tehnice (fie prin SMS, fie prin intermediul unui e-mail sau chiar cu un mesaj pe pagina principală a aplicației), așa că aceștia au fost puși în niște situații penibile, unii dintre fiind obligați să returneze produsele pe care nu le-au putut achita la casele de marcat ale magazinelor.